Audi - lider in topul satisfactiei clientilor in China

http://static.automarket.ro/img/db/article/039/951/667882l.jpg?ts=1313565136Audi are o imagine excelentă în China, acolo unde se află pe prima poziţie la vânzări în segmentul premium.
Marca germană confirmă şi la capitolul satisfacţia clienţilor, instalându-se pe prima poziţie în topul anual JD Power.
China: Audi bate BMW şi Mercedes în topul JD Power al satisfacţiei clienţilor zoom Esential 11.496 de clienţi au participat la sondajul JD Power din China.

Aceştia şi-au achiziţionat maşina în urmă cu 2-6 luni. Sondajul anual de satisfacţie a clientului realizat de JD Power în China, cea mai importantă piaţă auto a lumii, arată că Audi este cea mai apreciată marcă de către clienţii chinezi, care consideră că serviciile mărcii germane sunt cele mai bune de pe piaţă. 

Audi a bătut astfel BMW şi Mercedes, aflate la distanţă mare în clasament, un motiv de mândrie pentru marca de la Ingolstadt. Sondajul efectuat de JD Power în China utilizează şapte factori diferiţi pentru evaluarea fiecărui brand în parte: procesul de livrare a maşinii, timpul de livrare, facilităţile dealerului, vânzătorul, rapiditatea de completarea a hârtiilor aferente, viteza de efectuare a tranzacţiei şi contractul iniţial de vânzări. 

Pe o scară care merge până la maxim 1000, Audi a reuşit să adune 887 de puncte, marca germană fiind urmată de Dongfeng Nissan (880), FAW-Volkswagen (869), Dongfeng Honda (866) şi GAC-Toyota (866). 

Deşi denumirile sunt diferite de cele pe care le cunoaştem în Europa, marii constructori auto colaborează cu diferite companii de profil în China pentru a asigura producţia şi livrarea maşinilor, nume din care rezidă numele "complicate" ale acestora. 

De altfel, mărcile din afara Chinei au dominat fără probleme clasamentul JD Power din acest an din China, primul brand 100% chinez (FAW) aflându-se abia pe locul al 18-lea. Rezultatul Audi din clasamentul JD Power se oglindeşte, de altfel, şi pe piaţa chineză, acolo unde marca premium a Grupului VW domină segmentul său. 

Cu 140.699 de maşini vândute în prima jumătate a anului, Audi înregistrează o creştere de 28% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului precedent. BMW a vândut în ianuarie-iunie 121.614 maşini, în timp ce Mercedes şi Smart au atins abia 92.174 de unităţi vândute.
 
 sursa: www.automarket.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu