Noul Passat Alltrack

Volkswagen Passat, de departe cel mai bine vândut model de clasă medie pe piaţa din România, a primit o nouă versiune de top - Alltrack.

Noul diamant montat în coroana "regelui" Passat este o interpretare a deja clasicului Audi allroad, autoturismul care a impus nişa break-urilor supraînălţate, cu tracţiune integrală şi look aprig - o alternativă serioasă pentru SUV-urile ostentative.

 

Ca o adevărată versiune de top, Passat Alltrack oferă tot ce avea mai bun gama germană de segment D şi, suplimentar, o serie întreagă de echipamente şi avantaje în premieră. Aşa cum ne aşteptam, lista sistemelor care se îngrijesc de siguranţa şi de confortul pasagerilor este, realmente, interminabilă.

Confort.
Confortul rezultă din performanţe.


Passat Alltrack oferă spaţiu generos, atât pasagerilor, cât şi bagajelor acestora. Volumul portbagajului, de 603 litri (588 litri pentru 4MOTION), poate fi extins, prin secţiunea rabatabilă din banchetă, asigurând astfel posibilitatea de a transporta obiecte foarte lungi. Mai mult spaţiu pentru transport poate fi generat cu spătarul complet rabatabil al scaunului pasagerului din faţă, dotare oferită opţional. Iar atunci când în dreapta şoferului călătoreşte un pasager, ambii ocupanţi ai locurilor din faţă au posibilitatea de a alege individual temperatura la care fiecare se simte cel mai bine. 
 
Sistemul "Climatronic" creează câte un spaţiu climatizat separat, pentru şofer şi pasagerul din faţă, conform preferinţelor fiecăruia. Izolarea termică a geamurilor permite utilizarea foarte eficientă a sistemului de climatizare, asigurând reducerea răcirii interiorului maşinii. Totodată, sticla care reflectă undele infraroşii, reduce supraîncălzirea interiorului din cauza razelor solare. Iar indiferent de condiţiile meteo şi de luminozitate, Passat Alltrack iluminează optim carosabilului, graţie farurilor opţionale cu bi-xenon şi a luminilor cu funcţie Cornering statică, incluse în echiparea standard.



Interior.
Performanţele maxime pot fi atinse doar într-un mediu perfect.


Passat Alltrack demonstrează standardele superioare, încă înaintea pornirii într-o nouă aventură: pragurile cu ornamente din oţel inoxidabil, cu emblema Alltrack şi pedalierul elegant, acoperit cu oţel inoxidabil, îmbină stilul rafinat cu elemente care denotă puterea. 
 
Stabilitatea perfectă, pe orice drum, este oferită de scaunele confort, incluse în echiparea standard. Scaunele sunt îmbrăcate, pe secţiunile laterale, în tapiţerie Alcantara foarte rezistentă, combinată cu material textil rafinat, cu design "Zabriskie".



Exterior.
Aventurierii pot fi recunoscuţi graţie suveranităţii lor.


Passat Alltrack promite, de la prima privire, experienţe dinamice marcate de putere. Design-ul off-road este subliniat de barele de protecţie, din faţă şi din spate, precum şi prin pragurile laterale şi bandourile de protecţie aplicate pe praguri şi pasajele roţilor. Terminaţiile cromate ale eşapamentului şi barele eloxate, argintii, de pe plafon conferă accente dinamice. Calitatea superioară devine vizibilă şi prin elementele finisate crom mat, de pe grila radiatorului, carcasele oglinzilor exterioare şi cadrul geamurilor laterale.



Sisteme de asistenţă a şoferului.
Încrederea însemnă libertate.


Activând modul off-road, asistentul pentru pornire din rampă va împiedica maşina să se deplaseze în spate, atunci când nu doriţi acest lucru, mulţumită sistemului său hidraulic de frânare şi va optimiza, totodată, cuplul la demaraj şi reglajele transmisiei. La coborâre, asistentul pentru coborârea pantelor reglează, în mod activ, turaţia motorului, asistă sistemul de frânare şi menţine, pe pantele extreme, o viteză maximă de 30 km/h. Ambele sisteme vă sunt oferite ca dotare standard pentru Passat Alltrack. În paralel, sistemul opţional de monitorizare a presiunii din pneuri informează şoferul atunci când anvelopele nu au suficient aer. De asemenea, protecţia şoferului este asigurată şi de funcţia de detectare a nivelului de oboseală: aceasta va recomanda o pauză, atunci când conduita şoferului oferă indicii că acesta ar fi obosit. La finalul drumului, apăsând un buton, asistentul opţional pentru parcare "Park Assist" va prelua manevrele de direcţionare în spaţii de parcare paralele şi perpendiculare, timp în care şoferul trebuie doar să accelereze sau să frâneze.



Off-road. 
Siguranţa de sine deschide drumuri noi.

Tracţiunea integrală permanentă 4MOTION, inclusă în echiparea standard a motoarelor mai puternice, distribuie, în mod inteligent, cuplul asupra fiecărei roţi, în funcţie de suprafaţa de rulare. Garda la sol mai mare cu 30 mm, împreună cu suspensia sport cu amortizoare special reglate şi barele de stabilizare asigură experienţe dinamice aparte. Scutul inferior cu aspect de oţel inoxidabil şi scutul motor permit sistemelor să lucreze fără a fi deranjate. În afara drumurilor asfaltate, puteţi activa, suplimentar, modul off-road, care asigură reglaje şi mai sensibile ale sistemului anti-blocare, precum şi asistenţă la demarajul pe suprafeţe de rulare instabile. Siguranţa suplimentară, în condiţii nefavorabile de vizibilitate, este oferită graţie proiectoarelor de ceaţă cu funcţie Cornering statică.



Motorizări.
Propulsoare de ultimă oră.


Motoarele care vă stau la dispoziţie pentru Passat Alltrack îmbină funcţionarea lină cu agilitatea şi cuplul puternic şi, în plus, oferă un nivel exemplar de eficienţă şi consum extrem de redus. Motoarele, de ultimă generaţie, TSI pe benzină, dar şi cele diesel TDI oferă un raport excelent între putere şi consum de combustibil, graţie tehnologiilor inovatoare. Tracţiunea integrală permanentă, disponibilă la cerere, permite un nivel optim de aderenţă, chiar şi în condiţii meteo nefavorabile şi pe teren accidentat. Echipat fie cu transmisia manuală cu 6 trepte, sau cu transmisia foarte confortabilă DSG cu dublu ambreiaj, Passat Alltrack este mereu pregătit pentru aventură.



Jante.
Stilul individual dovedeşte calităţile intrinseci.


Un caracter puternic, precum cel al modelului Passat Alltrack, îşi dovedeşte suveranitatea, indiferent de condiţii. Jantele standard "Valley", de 17", din aliaj uşor, cu finisaj gloss, subliniază, din punct de vedere estetic, tăria de caracter a acestui off-roader. La cerere, polivalenţa sa poate fi reflectată în jantele "Canyon", de 18", din aliaj uşor cu finisaj gloss, care fascinează prin modul în care liniile design-ului se joacă cu planurile din spaţiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu