Volkswagen Passat ocupă primul loc pe piața flotelor auto



Modelul favorit al clienților de flotă din Germania este VW Passat. Conform Dataforce, mașina de clasă de medie ocupă prima poziție în topul anului 2012. Pe următoarele locuri se află Audi A4 și VW Golf


Volkswagen a încheiat anul trecut cu rezultate excelente pe toate planurile. O parte din succesul bifat atât la nivel de grup cât și la nivel de marcă se reflectă și în numărul de mașini livrate către clienții cu flote auto. Performanțele din acest domeniu completează reușitele pe plan global.

Volkswagen face eforturi să ţină pasul cu cererea pentru noul Golf

Volkswagen plănuieşte creşterea producţiei pentru a face faţă cererii crescute pentru noul model Golf 7 hatchback, ce a fost pus în vânzare la sfârşitul anului trecut. 

 Comenzile pentru cea de-a şaptea generaţie Golf, ajunsă în showroom-uri în luna noiembrie 2012, au depăşit 100.000 maşini, conform statisticilor companiei.

Uzina Wolfsburg din Germania va introduce a treia tură pentru 3 zile de sâmbătă, până la finalul lunii martie, pentru a construi suplimentar 2.000 maşini, a anunţat compania germană, citată de Automotive News Europe.

Modelul Golf este cel mai vândut model din Europa, dar vânzările de maşini noi au de suferit în această regiune. Vânzările europene ale lui Golf au scăzut cu 32% până la 22.698 unităţi în decembrie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2011, conform statisticilor JATO Dynamics. Vânzările pe întreg anul au scăzut cu 11%, până la 485.742 unităţi.

Volkswagen Golf este lider în vânzările din regiune pe ultimii 9 ani.




sursa: http://www.informatiiauto.ro

Scorpion va ofera instalatii auto GPL

O alternativa la combustibilii traditionali




Tomasetto Secvential EURO4
Este o instalaţie de alimentare cu gaz pentru autovehicule de ultimă generaţie capabilă să alimenteze cele mai noi tipuri de motoare care
corespund celor mai severe norme de poluare.

Este un sistem care se montează în paralel cu cel de benzină funcţionând în strânsă legătură cu sistemul de injecţie al autoturismului ceea ce face ca acesta să-şi păstreze performanţele dinamice şi de consum.

Se poate monta pe orice autoturism alimentat cu benzina (3-8 cilindri) având injecţie electronică de benzină, cu nivel de poluare EURO2, EURO3, EURO4.

Performant.

Puterea motorului ramane aceeasi. Datorita sistemului secvential de injectie a gazului ce include un calculator destinat injectiei de gaz si injectoare proprii, performantele dinamice ale autoturismului raman neschimbate, se pastreaza ca la functionarea pe benzina.

Economic.

Consumul litric de GPL pentru un motor este cu maxim 10% mai mare decat consumul de benzina, fapt datorat densitatii GPL care este mai mica decat cea a benzinei.
Luand in considerare aspectele prezentate anterior, se realizeaza o economie reala de aproximativ 40-45%.
Datorita acestui fapt, amortizarea investitiei pentru montarea instalatiei GPL se face relativ usor (aproximativ 10.000-15.000 km), numai din diferenta de cost benzina-GPL.

Sigur.

Contrar a ceea ce se crede, instalatia de alimentare cu GPL este mult mai sigura decât cea de benzina, deoarece componentele sunt supuse unor severe verificari fiind omologate international.

Rezervorul este realizat din material special tratat chimic pentru a evita fisurile in caz de accident, este dotat cu un grup de supape care împiedica umplerea cu mai mult de 80% din capacitate, permitând astfel gazului o expandare in caz de temperaturi înalte sau accidente.
 Todata in cazul ruperii in mod accidental a unei conducte de gaz aceasta sesizeaza debitul crescut de gaz si opreste automat alimentarea.Testele au demonstrat ca o masina pe gaz nu explodeaza!

Ecologic.

Pentru ca foloseste un carburant fara sulf, benzen, plumb, sau alte substante cancerigene, GPL-ul se amesteca foarte bine cu aerul realizându-se un amestec carburant mai omogen si o ardere imbunatatita fara depuneri de calamina si hidrocarburi.



Volkswagen Group. Crestere record a vanzarilor in 2012 cu 12.7%



Volkswagen a încheiat anul 2012 cu un nou record, livrând 5,74 (2011: 5,09; +12,7%) milioane de vehicule clienţilor pentru prima oară într-o perioadă de 12 luni. Brandul a înregistrat 30,6% creştere pentru luna decembrie, când a livrat 517.900 maşini.
„Am înregistrat încă o creştere puternică pentru brandul Volkswagen Passenger Cars, chiar şi în condiţii dure de piaţă. Modelul nostru Golf a avut un excelent start şi ne-a întărit semnificativ poziţia în segment”, a declarat Christian Klingler, director de marketing şi vânzări la Volkswagen Group. „2013 va fi un an foarte solicitant şi ne vom confrunta cu noi şi dificile provocări. Dar suntem pregătiţi”.

Volkswagen a livrat anul trecut 1,7 milioane de vehicule în Europa. Brandul a avut o creştere semnificativă în Europa Centrală şi de Est, unde livrările au crescut cu 22,4%, până la 267.100 vehicule. În Rusia, cea mai mare piaţă din regiune, au fost livrate 164.700 unităţi. În Europa de Vest, excluzând Germania, livrările au scăzut cu 6,9%, până la 844.500 unităţi, din cauza dificultăţilor pe unele pieţe. În Germania, Volkswagen a vândut 586.100 maşini, în scădere cu 1,2% faţă de 2011.

În China, Volkswagen a vândut 2,15 milioane de maşini, în creştere cu 24,8% faţă de anul precedent. Brandul german a avut performanţe bune şi în SUA, unde a livrat 438.100 masini clienţilor americani, în creştere cu 35,1%.

Audi investește 13 miliarde de euro în tehnologii și vehicule

Până în 2016 marca Audi va aloca investiții cifrate la 13 miliarde de euro. Vor fi modernizate două uzine, iar portofoliul de modele va fi extins. Bugetul va fi folosit și pentru dezvoltarea de tehnologii.

 

Audi vrea să devină principalul jucător pe piața premium globală. Conform planurilor companiei, în anul 2020 vânzările producătorului din Ingostadt vor depăși pe plan mondial 2 milioane de unități, un volum care îi va permite să acapareze fotoliul de lider. Cu o strategie foarte bine pusă la punct, brandul german își construiește inteligent viitorul folosind un buget enorm.
Pentru a deveni nr.1 mondial, Audi va investi în următorii trei ani nu mai puțin de 13 miliarde de euro. Mai bine de jumătate din bani sunt direcționați spre uzinele din Ingolstadt și Neckarsulm, care vor primi aproape 8 miliarde de euro.
“Vom continua să investim sume mare pentru a urma strategia noastră de creștere”, a declarat Axel Strotbek, directorul financiar al Audi.
Oficialul a adăugat că Audi va cheltui anual peste 2 miliarde de euro pentru dezvoltarea de noi automobile și tehnologii moderne.
Pe lângă cele 13 miliarde anunțate, producătorul premium german va cheltui în următorii patru ani alte 10,5 miliarde de euro pentru extinderea portofoliului de modele și motoare. O parte din capital vizează mobilitatea electrică și dezvoltarea de structuri ușoare.
Anul acesta, Audi va finaliza și extinderea uzinei din Gyor cu trei noi hale. Peste granițele Europei, strategia mărcii germane este orientată tot în zona de producție. Din 2014 va fi inaugurată uzina din Foshan, China, iar doi ani mai târziu va fi demarată producția în Mexic la fabrica din San Jose Chiapa.
“Extinderea infrastructurii noastre de producție la nivel mondial ne va ajuta să creștem în continuare”, afirmă Strotbek. ”Audi vrea să vândă mai mult de două milioane de vehicule anual, până în 2020, pentru a deveni brandul premium numărul unu mondial. În acest scop, Audi speră că inovațiile sale vor atrage clienții din toate colțurile lumii. Nu în ultimul rând, compania urmărește să echilibreze în mod adecvat succesul financiar cu preocupările sociale și de mediu să-și consolideze în continuare imaginea în lume”.

surasa: www.autopassione.ro