Vor fi oferite sase motorizari si trei versiuni de caroserie, printre care si un SUV-coupe. Dezvoltat pe o platforma inovativa MQB, noul Tiguan va fi mai usor si confortabil.
Volkswagen a reusit sa transforme aproape orice automobil intr-un
un reper al succesului. Lansat in 2008 actualul Tiguan s-a instalat rapid in
topul celor mai apreciate crossovere compacte, devansand la vremea respectiva
nume care dominau scena europeana. Anul trecut a sosit modelul restilizat, care
in toamna anului 2014 va fi inlocuit cu o noua generatie.
Spre diferenta de actualul Tiguan, viitorul SUV va avea trei
versiuni. Tot noi vor fi si o parte din motorizari.
Deoarece piata europeana atrage cel mai mare numar de clienti
Volkswagen va oferi o gama mai larga de motoare diesel de 1.6 si 2.0 litri ce
vor avea puteri cuprinse intre 110 si 204 cai putere. Propulsoarele vor incorpora
noi sisteme de injectie de mare precizie echipate cu injectoare piezoelectrice si
tehnologia start-stop.
Marca germana nu ii va uita de fanii motoarelor pe benzina.
Optiunile in acest caz vor fi unitati turbo de 1.4, 1.8 si 2.0 litri ce vor
dezvolta intre 140 si 220 cai putere.
Consumul va fi redus cu 15% in urma optimizarilor si
tehnologiilor la care inginerii Volkswagen vor apela.
Noul Tiguan va fi un model mai usor gratie noii platforme
MQB. Multe din componentele masinii vor fi preluate de la viitorul Golf VII ce
va fi prezentat in toamna acestui an.
Conceput initial doar pentru piata europeana, modelul va fi
adaptat pe specificul unor piete foarte importante pentru Volkswagen. A doua
generatie va fi livrata in versiunea cu ampatament marit, destinata exclusiv
clientilor din China.
O alta noutate va fi Tiguan Coupe, un crossover de nisa
anticipat de conceptul Cross Coupe ce a fost prezentat anul trecut la
Frankfurt.
Cateva din detaliile estetice ale masinii de studiu vor fi
regasite si pe versiunea de serie.
Nu in ultimul rand, versiunea comuna Tiguan va beneficia pe
langa noutatile tehnologice si mecanice de un sisteme multimedia moderne car
vor oferi acces la internet, ecran tactil si aplicatii regasite pe telefoanele
inteligente. Exteriorul nu va creste spectaculos in dimensiuni, in schimb
interiorul va fi pragmatizat la maxim. Din acest motiv, pasagerii se vor bucura
de mai mult confort, iar bagajele vor avea un compartiment mai amplu.
sursa: http://www.autopassione.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu