Noul T-Roc în premieră mondială

→ Noul T-Roc: Al patrulea SUV al Volkswagen
→ T-Roc compact cu un stil de design nou, expresiv, cu secțiune de acoperire tip coupé, cu proporții frontale pe lățime uimitoare și aspect sportiv
→ Caracteristici standard extinse, o gamă largă de sisteme de asistență pentru șofer, cea mai nouă generație de infotainment cu o conectivitate completă și un concept bicolor la modă
→ Caracteristici dinamice de rulare, motoare puternice și opțional tracțiune integrală 4x4


Wolfsburg/Como (I) - Ca parte a celei mai mari ofensive a modelelor din istoria sa, Volkswagen își extinde gama de modele prin adăugarea unui crossover de clasă compactă: T-Roc. Noul crossover de la Volkswagen aduce un nou impuls clasei SUV compacte. Acest oferă personalizare maximă, digitalizare inovatoare, conectivitate perfectă, sisteme de asistență pentru conducători auto de vârf, motoare dinamice și, mai presus de toate, un design modern și expresiv. O mașină care se comportă la fel de bine în oraș sau pe un teren accidentat

Dr. Herbert Diess, președintele Consiliului de Administrație al mărcii Volkswagen, a declarat la premiera mondială din Italia: "T-Roc stabilește un nou punct de referință în segmentul SUV ce se află în plină expansiune. Având la bază funcționalitatea, manevrarea dinamică și tehnologia, T-Roc include toate calitățile bune ale Volkswagen. Acesta marchează o piatră de hotar în ofensiva SUV-ului nostru."

Piața SUV este în plină expansiune - în special în segmentul compact. Experții estimează că segmentul aproape se va dubla în mărime în următorul deceniu. Din acest motiv, Volkswagen aduce un alt model atrăgător

în spațiul SUV compact, sub Tiguan: T-Roc. Cu pachetul său de caracteristici, acesta stabilește repere noi și este la fel de atrăgător pentru clienții de toate vârstele, de la tineri singuri și până la familii fără copii. Cu designul său sportiv modern, acesta reprezintă un nou stil emotiv Volkswagen și stabilește astfel un nou curs în gama de modele.

Dimensiuni extraordinare, sportive din exterior, funcționalitate mare din interior - acesta este noul T-Roc. Opțiunea cu tracțiunea pe față sau cu tracțiune integrală combină aplombul unui SUV cu agilitatea unui model compact sportiv. Și într-adevăr definește segmentul - în moduri diferite în funcție de specificații și mai presus de toate combinațiile de culori. Deoarece T-Roc este primul SUV Volkswagen care va fi disponibil de comandat în vopsea cu două tonuri, cu secțiunea de acoperire într-un contrast vizual (inclusiv stâlpii A și acoperirile oglinzilor exterioare).

Numeroase elemente de design definesc noul stil de cinci locuri: în față este o unitate extinsă a grilajului radiatorului cu faruri duble integrate și lumini repoziționate, care face T-Roc inconfundabil chiar și pe timp de noapte. Liniile siluetei alungite sunt pe de altă parte caracterizate de un element de crom deosebit de izbitor care rulează de la stâlpii A de-a lungul întregii linii laterale a acoperișului până în stâlpul C și care amintește de forma unui coupé. Aspectul off-road este îmbunătățit de partea rotundă, din plastic întunecat, care protejează caroseria în jurul arcurilor roților și pragurile laterale, precum și partea frontală și din spate a vehiculului.

Interiorul a fost adaptat designului exterior. Acesta are un tratament modern și un simț al suprafețelor robuste ale SUV-ului. Schimbarea interactivă dintre Active Info Display și sistemul specific de info-divertisment creează o cabină nouă, digitală și interactivă. Prin intermediul smartphone-ului și al rețelei pentru mașină Volkswagen este posibil să se utilizeze un spectru larg de servicii și aplicații online și să se integreze biblioteca telefonică și/sau media. O altă caracteristică oferită de Volkswagen în noul T-Roc este "Serviciul de securitate și service" (Inclusiv serviciul de urgență, notificarea automată a accidentelor și asistența rutieră).

Noul T-Roc este poziționat în segmentul de sub Tiguan și, la fel ca acesta din urmă și Atlas/Teramont, se bazează pe matricea transversală modulară (MQB). Dacă toate cele cinci locuri sunt ocupate, atunci spațiul pentru bagaje atunci când este încărcat până la marginea superioară a spătarului scaunelor din spate este de 445 litri. Locurile din spate de spate pot fi de asemenea pliate într-o împărțire de 60/40, producând o capacitate de bagaje de până la 1.290 de litri. Cu greu oricare alt SUV din această clasă poate oferi un pachet atât de spațios.

Chiar și versiunea de bază "T-Roc" prezintă sisteme de înaltă tehnologie, cum ar fi monitorizarea zonei de asistență față cu sistemul de frânare de urgență pentru deplasarea în zona urbană și monitorizarea pietonilor, sistemul automat de frânare post-coliziune și sistemul de asistare Lane Assist. De asemenea, o parte din specificațiile de bază sunt detalii cum ar fi aerul condiționat, sistemul de info-divertisment Color Composition, clusterul LED-urilor de lumină din spate, protecția vizuală a caroseriei (negru) și luminile de zi cu LED-uri din bara de protecție.

Volkswagen va oferi noul crossover bazat pe versiunea specificației "T-Roc". În plus, în paralel sunt disponibile două linii superioare, "Sport" și "Stil", pentru o personalizare maximă a T-Roc. În timp ce stilul T-Roc se caracterizează prin caracteristici exclusive, cum ar fi panourile decorative ale interiorului disponibile într-o varietate de patru culori, punctul forte în cazul modelului T-Roc 'Sport' se bazează pe caracteristici sportive cum ar fi locurile de confort sportiv standard.

În segmentul său de piață, T-Roc se află într-o singură ligă în ceea ce privește sistemele sale de asistență pentru șoferi. Caracteristicile standard ale tuturor vehiculelor T-Roc includ: Sistemul automat de frânare post-coliziune, Sistemul de asistare a benzii active și sistemul de asistență față, cu monitorizarea pietonilor și frânare urbană de urgență. SUV-ul poate fi opțional configurat cu încă zece sisteme de asistență pentru șoferi. Acestea includ controlul adaptiv al vitezei de croazieră (ACC), camera de mers înapoi cu vedere în spate, banda de schimbare a benzii de rulare inclusiv alertă de trafic din spate, monitor cu spot orbitor, sistem de asistare a benzii de rulare, sistem de asistare a parcării, inclusiv funcția de frânare de manevră, asistență în caz de blocare a traficului și asistență de urgență. T-Roc poate fi adaptat la preferințele personale ale șoferului printr-o gamă de sisteme de asistență suplimentare, care este excepțional de mare pentru această clasă de vehicule. Pe lângă controlul adaptiv al șasiului DCC și direcția progresivă, acestea includ funcționarea electrică a trapei din spate și sistemul de pornire fără acces cu cheie.

La fel ca Tiguanul mai mare, noul T-Roc este oferit și cu motoare eficiente cu turbocompresoare: trei motoare pe benzină (TSI) și trei motoare pe motorină (TDI). Acestea sunt oferite parțial cu tracțiune față și cutie de viteze manuală, parțial cu tracțiune față, transmisie 4x 4 cu tracțiune integrală (inclusiv 4Motion Active Control ca standard) și cutie de viteze duală (DSG cu 7 trepte). T-Roc își va lua locul în segmentul de clasă de 20.000 € (piața germană). Lansarea sa pe piață începe în Europa în noiembrie anul acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu