Volkswagen marchează la UEFA EURO 2020 ca noul partener de mobilitate al UEFA



→ Contract cu durata de patru ani începând din 2018 pentru întregul Campionat de fotbal între echipe naţionale UEFA
→ Directorul General Executiv (CEO) Volkswagen Herbert Diess "Dorim să ne prezentăm noua orientare"
→ Directorul de Marketing UEFA Guy-Laurent Epstein: "O importantă marcă europeană cu o pasiune autentică pentru fotbal"
→ Platformă de comunicare pentru lansarea pe piață a familiei Volkswagen I. D.


Wolfsburg - Volkswagen devine un nou partener al UEFA, Uniunea Asociațiilor Europene de Fotbal, începând din 2018, continuând astfel o îndelungată tradiție privind fotbalul. Făcând obiectul unui contract cu durată de patru ani în calitate de "Partener oficial de mobilitate al Campionatului de fotbal între echipe naţionale UEFA", compania va susține de asemenea și Campionatul European de Fotbal UEFA2020, care va avea loc, pentru prima dată, în 13 țări, pentru a marca cea de-a 60-a aniversare a competiției. Acest angajament în cel mai popular sport de pe mapamond va servi în principal ca platformă de comunicare pentru lansarea pe piață a seriei I.D., care va constitui imaginea noii familii de mobilitate electrică Volkswagen începând din 2020.

Dr. Herbert Diess, Directorul General Executiv (CEO) al mărcii Volkswagen, a comentat: "Niciun alt sport nu este la fel de puternic precum fotbalul și nu reunește atât de mulți oameni. Totodată, Campionatul European de Fotbal UEFA din 2020 care se va juca pe teritoriul întregului continent este un proiect fantastic. Dorința noastră este să contribuim la clădirea de punți între toate țările și pentru fanii fotbalului cu ajutorul mobilității și creativităţii noastre."       

Volkswagen se află la sine acasă pe șoselele de la Atlantic la Urali, de la Spitzbergen până în Sicilia. Puțin sub 1,7 milioane de vehicule au fost livrate către clienți din Europa în ultimul an. Autoturismele care poartă emblema rotundă VW sunt disponibile în toate cele 55 de state membre UEFA. Marca de automobile administrează, totodată, 21 de fabrici de producție înregistrând aproximativ 150.000 de angajați în șapte țări de pe continent.

Guy-Laurent Epstein, Directorul de Marketing al UEFA, privește cu încântare parteneriatul cu Volkswagen: "Suntem mândri să avem alături o marcă europeană atât de importantă cu o pasiune autentică pentru fotbal atât de mare. Acest lucru este cu atât mai adevărat având în vedere responsabilitățile pe care le vom deține: UEFA EURO 2020™ va impune cele mai riguroase exigențe asupra mobilității. În spatele acestui turneu se află o idee măreață și un concept inovator și suntem extrem de încântați să avem sprijinul Volkswagen de-a lungul acestui parcurs entuziasmant."

Volkswagen are rădăcini adânci în fotbalul european, în special. Începând din 2019, Asociația Germană de Fotbal (DFB) se va alătura parteneriatelor existente cu asociațiile naționale de fotbal din Franța (FFF) și Elveția (ASF/SFV) pentru a impulsiona marca Volkswagen.

Extinderea angajamentului pentru fotbal este concepută pentru a sprijini strategia companiei pentru viitor. "Fotbalul și Volkswagen sunt partida ideală. Fotbalul se joacă aproape în fiecare țară și este incluziv - întocmai cum sunt mașinile noastre. Așadar, sportul ne oferă ocazia perfectă pentru a ne prezenta noua orientare. În termeni fotbalistici, Volkswagen va desfășura un joc de atac în următorii ani. La urma urmelor, lansăm cea mai mare ofensivă din istoria companiei noastre în ceea ce privește modelele și mobilitatea electrică", a declarat Herbert Diess.

Angajamentul Volkswagen cuprinde și alte competiții de fotbal de calibru superior, precum și UEFA  EURO  2020™. Parteneriatul cu UEFA include, de asemenea, Campionatul feminin UEFA EURO, Campionatele de fotbal sub 21 UEFA, Campionatul de fotbal în sală EURO și turneul final al nou înființatei Ligi UEFA a Națiunilor, care își va face debutul în 2019. Volkswagen va avea totodată dreptul de a își exercita diferite drepturi privind calificările pentru UEFA EURO 2020™. În calitate de "Partener oficial de mobilitate al Campionatului de fotbal între echipe naționale UEFA", Volkswagen va beneficia de un pachet amplu de drepturi, inclusiv drepturi de publicitare și promovare, drepturi digitale, de bileterie și opțiuni în industria ospitalității. În total, în jur de 500 de meciuri se vor juca pe parcursul contractului.

Jürgen Stackmann, membru al Consiliului de Administrație al mărcii Volkswagen pentru vânzări, a menționat: "Ieșim în evidență într-o nouă direcție odată cu sponsorizarea Campionatului de fotbal între echipe naționale UEFA, care cadrează perfect cu noul start în vânzările I.D.: pentru a marca lansarea noii noastre generații de vehicule electrice înalt inovatoare, marca Volkswagen consolidează pentru prima dată o platformă de comunicare internațională prin fotbal, care va genera un interes pozitiv nu numai pretutindeni în Europa, ci și dincolo de aceasta. Suntem extrem de entuziasmați!" UEFA EURO 2020™ aduce, în special, uriașe oportunități pentru Volkswagen. După cum a explicat Stackmann: "Desigur, vom include toate piețele noastre europene, precum și cei aproximativ 3.000 de distribuitori de pe întregul continent european. Reflectorul, însă, va fi îndreptat ferm asupra fanilor fotbalului și, astfel, asupra clienților noștri. Dorim să le prezentăm soluții atractive de mobilitate."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu